Translate

piątek, 10 stycznia 2014

Ciężkie chmury nad Bramkami-czy to początek zimy?

Bardzo cieżkie ołowiane chmury,i potężne wietrzysko .Duje niemiłosiernie.Myślę ,że Pani zima się obudziła z  letniego snu.Temperatura taka raczej bardziej wiosenna .Jest +7 stopni ciepła. Przygnębiający widok za oknem powoduje,że bardzo ale to bardzo jest mi zle. Sara i Joris też nie sa tym zachwycone.Boimy się chodzic z nimi w taki wiatr na spacer,bo tu u nas jest duzo różnej maści słupow elektrycznych przy nowo powstałych domach. I nie daj Boże aby jakiś się zerwal.Nieszczęście gotowe. Mały kotek,ma problemy .Myślę,że zaczęla się u niej ruja. Wyśpiewuje nam takie serenady,że klękajcie narody.Sopranem a nawet mezzo sopranem.Jest niespokojna.Uspokaja ją jedynie glaskanie po brzuszku i klekot klawiszy komputera.Kiedy śpi zwinięta w kłebuszek obok mnie stukającą jednostajnie w klawisze jest spokojna.Swoją drogą zaniedbaliśmy sprawę jej sterylizacji.Byłam chora dłuższy czas i przegapiliśmy właściwy moment.Swoją drogą nie wiedziałam,że odbywa się to u kotek w taki sposób. Dzisiejszy dzień mimo tych problemów jest też dla mnie fajnym dniem.A,to za sprawą mego prawnuczka małego Filipka.Jego ojciec moj wnuk Michał nagrał go na youtu kiedy bardzo ,nie smakuje mu jabłuszko .Krzywi się bardzo.Krótki filmik ale,dla mnie wielka radość.Bo z racji odległości jaka nas dzieli,nie za często mogę widywać tego słodziaka.Zobaczyłam  go w całej krasie.Super chłopak.Wiem,że ryzykowne jest zamieszczanie zdjeć dzieci w internecie bo pełno jest drani którzy mogą to wykorzystać w niecnych celach.Ale trzeba byc dobrej myśli-to wcale nie musi się nam zdarzyć a radość nasza jest ogromna.Zamieszczam na dole link na youtu..Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nastepną gawędę ze mną bo ja to sobie tak z Wami gawędzę bara66 cdn.... http://youtu.be/EdOc-t6LAWU

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Witaj Halinko!
Pragnę podziękować za cudowny komentarz.Nawet jedno zdanie od Ciebie jest dla mnie wielką radością...U mnie dzisiaj było pięknie, wiosenne. Jutro ma padać śnieg. Czy to się sprawdzi? Zobaczymy. Problemy z małym kotkiem potrwają przez kilkanaście dni. Musicie bardzo uważać aby nie było potem problemu z małymi kociakami. teraz niewiele osób pragnie je przygarnąć. Często tak robią jak z Waszą kotką...
Prześliczny dzieciak. A co do filmiku na Youtube słuszne masz obawy. Teraz jest wszędzie takie draństwo...
Pozdrawiam serdecznie:)