Translate

środa, 19 lutego 2014

Probowałam zamienić dobre na lepsze.Dlaczego mi się nie udało?

Moi drodzy !Przez moją blogową koleżanke zostałam odznaczona pięknym honorowym orderem "Czerwonego bratka życzliwego".Piękne odznaczenie ,ogromnie dla mnie ważne.Jesteśmy grupą życzliwych sobie osób, piszących w internecie.Ania Hania jest osobą,która zjednuje sobie olbrzymią sympatię wśród,bractwa blogerek i blogerów.Wykonuje cudowny twórczy zawód z którego niuansami chętnie sie dzieli z nami na łamach swego bloga"szpakowe drzewo".Prowadzi też pięknie genealogię swojej bardzo licznej rodziny.Jest też utalentowanym satyrykiem.Jej polityczne miniatury satyryczne ,to spojrzenie krytyczne na nasze życie codzienne.Wszystkie jej dokonania są doskonałe ,pod względem estetycznym ,literackim.Jestem bardzo dumna,że taką wspaniała osobę o wielkim sercu poznałam w internecie.Zależało mi bardzo ,żeby ten order umieścić na moich,blogach aby wszyscy którzy tam zajrzą,zobaczyli jak pięknie on wygląda.Jak pięknie został zaprojektowany.Ale moja wiedza informatyczna jest prawie zerowa i nie dałam rady.Może ktoś z Was moich czytelników mi w tym pomoże.Mam go już u siebie,ale na kolażu.Chciałabym go umiescić na blogu z prawej strony na blogu bara66 blog.spot.com i na blogu na onecie http:// mój świat-życie codzienne halina40013.Bardzo proszę o informację.
Kilka dni chorował mały kotek ,bardzo się o niego martwiliśmy.Schudł i przez 3 dni nie chciał nic jeść.Trochę tylko pił.Wczoraj już trochę zjadł.Pierś z kurczaka drobniutko pokrojona ,była pierwszym posiłkiem od kilku dni.Bardzo się cieszyliśmy.Dzisiaj jest z nim jakby lepiej też trochę zjadła nasza malutka.Brała dzisiaj łapką moją rękę i kazała się głaskać po brzuszku.Już nie wymiotuje i wiecej pije a to jest dobry znak.Nie macie pojęcia jak ona pięknie mowi,oco jej chodzi,gestem,łapkami,całą sobą.Wydobywa też piękny jakby trochę zachrypnięty dzwięk.Pusia jej się przygląda ,ale dalej nie pozwala,tej malej sie do siebie zbliżać.Jest kotką aspołeczną i co robić.Ale ja bardzo też ją kocham.Mimo ,że Pusia już lubi mnie pacnać niespodziewanie łapą.Wieści które dochodzą do nas z Ukrainy napawają mnie ogromnym żalem i lękiem.To nie tak miało być...........cdn.bara66

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Witaj Halinko!
Aby umieścić Hani banerek powinnaś w pierwszej kolejności skopiować banerek. Potem wejść w Ustawienia i w dodaj gadżet po prawej stronie. Potem należy wejść w Tekst. U góry umieścić napis i poniżej wkleić banerek. Zapisać.
Powinien znaleźć się na prawej stronie.
Pozdrawiam serdecznie:)