Translate

sobota, 3 maja 2014

Unas 3g0 maja bardzo tulipanowo.Nasze prywatne tulipanowe święto...........














Wnaszym otoczeniu wiosna jawi się bardzo okazale a to za sprawą żonkili i tulipanów.Kto czyta moje posty,to wie ,że było tu kiedyś w sasiedztwie piękne ogrodnictwo. Teraz jest już tylko pole.Ale na obrzeżach tego pola wokół rowu melioracyjnego rosną pozostałości cebulek i zonkili i tulipanow.Jest też małe poletko pięknych piwonii ale,one jeszcze śpią.Kiedy moj mąż przeszedł z całym naręczem tulipanów postanowiłam jakoś,zapamiętać,utrwalic ten widok.Ogólnie znany sposób sadzenia cebulek iż,mają być sadzone oddzielnie, w odpowiednich odstępach tu nie ma miejsca.Sa wokól rowu melioracyjnego na granicy działki rozrzucone jak popadnie ,widać tylko łebki kwitnące.Cały bukiet przyniesiony przez męza uwieczniłam telefonem,niestety,tylko komorkowym 1,3 megapiksela .Zrobiłam tez kilka takich różnych tulipanowych impresji.Mnie się podobająi myślę,że Was też zainteresują te moje trochę nieudolne fotki.Kwiaty to bardzo wdzięczne modelki.Dzisiaj w swiateczny dzien przedstawiam wam moje impresje.Joris i Sara szczęśliwe ,że mają swoją ukochaną panią.A nasze kotki codziennie wprawiają nas w zachwyt,swoimi nowymi umiejętnościami.Mają swoje rytuały ktorych ścisle przestrzegaja i na do tego zobowiązują.Godzina 18-ta mała Patusia czeka na moim tapaczanie w pełny pogotowiu.Ogląda razem ze mna,program"Swiat się kręci".Ale skąd ona wie ,ze w swiateczne dnie nie ma tego programu to jej słodka tajemnica.W swiateczny dzień dopiero koło godziny 19-tej czeka na mnie.Ogląda razem ze mną dopóki ja nie pojdę spać.Kiedy gaszę światło idzie na swoj fotel i tam sobie śpi.Pusia jest dziewczyną Pana.Też go pogania kiedy chce się ulożyć koło niego.Takie to słodkie ta nasze zwierzaki.Kilka moich fotek dla was,wiem ,że nie są doskonałe pod wzgl,fotograficznym ale jako amatorskie chyba mogą być.Pozdrawiam serdecznie.Pana Anonimowego który pisze takie piękne do mnie komentarze w języku angielskim,i proszę żeby jednak napisał po polsku ,bo moje umiejętnosci rozumienia jezyka angielskiego sa na poziomie podstawowym a tlumaczenie przez Binga czy nawet przezGoogle jest nie do przyjęcia.. pozdrawiam wszystkich serdecznie  ......cdn bara66.


2 komentarze:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Jakże ja lubię tulipany. Niestety, kończą już swoje kwitnienie.
Kocham wiosnę. Co kilka dni daruje nam nowe, wiosenne kwiaty.
Teraz przyszła u mnie pora na niezapominajki i bzy.
Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

ozon pisze...

Przecież te tulipany są przepiękne:)
Pozdrawiam:)