Translate

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Nic nie będzie już tak samo.............

Minęło kilkadziesiąt dni. Dni które obfitowały w rożne wydarzenia zarówno osobiste jak i ogólne dotyczące każdego z nas.Mieliśmy szereg pięknych uroczystosci,doniosłych wydarzen i odwiedzin bardzo ważnych gosci z całego świata.Trzeba powiedzieć ,że było doniośle i radośnie.Teraz zaczęla sie szara rzeczywistość.Można to porównać do balonu ktorego nadmiernie napompowano.I co się dzieje z balonem.Z hukiem i trzaskiem pęka.Od rana w dniu dzisiejszym wszyscy plotą o jednym i tym samym.To potrwa kilka dni,i znowu za kilka dni będzie cos nowego.A tak naprawdę jest jak w tym porzekadle jak to----------- jedna baba drugiej babie wsadziła do d..y grabie......Pogoda dzisiaj już trochę lepsza i to uwazam za najważniejszą wiadomość dnia. Moj optymizm nie daje mi się smucić.Choroba ktora dotknęła mego meza jest nie do wyleczenia.Więc trzeba wszystko w organizacji życia rodzinnego ustawić na nowo.Na smutek i tak zwane "snucie" jeszcze przyjdzie czas.Zwierzaki kiedy mego meza nie było przez miesiąc,bardzo były smutne.Teraz wreszcie ten mały przyblęda rudzielec jest wesoły .Nasze też jakby dostały powera .Nawet zaczynają się bawić.Bo w czasie nieobecności meża tylko się snuły po domu.Psy witały go nieprzytomnie i wreszcie jestesmy wszyscy razem.Wczoraj w dniu moich 75 urodzin zdałam sobie sprawe,ze mam za sobą3/4 setki za sobą.Tak ,ze niby duzo ale jednej cwiartki brakuje do tych wspaniałych zyczen 100 lat ktore od Was otrzymalam moi drodzy czytelnicy mego bloga.Kto to wie ?niezbadane są wyroki boskie?Za kilka dni zakwitnie piekna rozłożysta lipa rosnąca koło naszego domu.Odurzający jej zapach co roku obwieszcza początek lata.Dobrze byłoby,zeby było ciepłe lato.Moje kości wręcz domagają się ciepła,sloneczka.Nasz mily sasiad Pan W już rozpoczął letni sezon.Mam też dobrą wiadomość.Orzech prawie się wyprostował a juka w tym roku zakwitnie ma nawet dwa pedy kwiatowe.Pięknie rosną sloneczniki i będzie kolorowo jak zakwitna. i To by było na tyle pozdrawiam serdecznie.Dziękuję też za pamieć z okazji moich Urodzin.Było mi bardzo miło,że o mnie pamietaliscie.bara66 cdn.





Brak komentarzy: