Translate

środa, 18 czerwca 2014

Nie rozumiem,nie pojmuję,jak tak można,co się dzieje........

Moje pytania zawarte w tytule mego postu, mogą sugerować jakaś niebywałą sytuacje z moim udziałem.Otóż ,jak zapewne wiedzą uważni czytelnicy mego bloga : na platformie Onet,blog pl pod adresem Mój świat-życie codzienne.pl halina40013 prowadzę drugiego bloga .Jest on prowadzony od roku 2011 z małymi przerwami.Lubiłam tam pisać.Miałam nawet jakieś małe radości kiedy byłam cytowana przez redaktorów Onetu.Brałam tez nawet udział w konkursach.Były też wyrożnienia.Wejśc na bloga do tej pory mam okolo 80 tysięcy czytelnikow.Co jak mi się wydaje jest dla mnie moim osobistym sukcesem.Kazdy może mieć oczywiście inne zdanie.Ostatnio mam duże kłopoty z złośliwym oprogramowaniem wchodzącym na rożne moje miejsca w komputerze.Uaktywniły sie,bardzo rozne firmy oferujące usługi ochrony komputera prze wirusami,i chcące sie opiekować moim komputerem.Od kilkunastu dni,nie mogę się dostać celem napisania postu na blog.onet.pl.Przepraszają ups.google ,że nie mogą się dostac na bloga.Wogole cały komputer od kilkunastu dni jest opanowany przez tajemne siły.Moja wiedza jest bardzo mała w tym zakresie wiec zmuszona będę do spotkania się z informatykiem który mi pomoże w tym zakresie.Kiedy rozpoczynałam znajomość z sprzętem komputerowym pewien dobry informatyk powiedział mi tak:dziewczyno trzymaj się jednej zasady - wszystko klikaj nie a najlepiej nie klikaj na nic wogóle a beeedziesz miała spokój.Ja jednak jak ciekawski kot nie słuchałam i mam kłopoty..To tak się troche poużalałam.W domu poza tym,że mam chorego męższczyznę ,co jak wiadomo samo w sobie jest dosć stresujace nie dzieje sie nic ,co by usprawiedliwialo moje  zdenerwowanie.Kotki sobie radzą.Psy też.Pogoda jest jaka jest.Wszedzie bardzo zielono,więc oczy wypoczywają.Zeby jeszcze można coś miłego usłyszec w tv to byłoby dobrze.Przestałam słuchać radia .Tv włączam tylko wieczorem i to najlepiej na jakiś film na tvp kultura.Bo tylko w tym miejscu można obejrzeć jakiś wartościowy film.Ostatnio film Almodovara -bardzo dobry z Penelope Cruz zrobił na mnie ogromne wrażenie.Myśle ,że nie zanudziłam was .Serdecznie pozdrawiam Bara66....cdn.......

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Halinko, nie tylko Ty masz problemy z prowadzeniem swojego bloga na Onecie.
Ja też mam problemy. Mimo zabezpieczeń antywirusowych u mnie też pojawiają się problemy. Wiem, że muszę oddać swój komputer do informatyka.
Chodzi jak w zwolnionym tempie, moje komentarze bardzo często nie publikują się.
Przypuszczam, że jest w nim sporo diablików wirusowych, które spowalniają komputer.
Pozdrawiam bardzo serdecznie:)