Translate

piątek, 18 lipca 2014

Oj! żle się bawicie chłopcy............

Postanowiłam zabrać głos w sprawie która już dłuższy czas,spędza mi sen z głowy.Cały czas przez długie tygodnie trwania walk pseudo partyzanckich,na wschodniej Ukrainie zdawało nam się,że to co sie tam dzieje jest ich lokalną sprawa.Teraz już nie.Bardzo zle się tam bawicie mlodzi ludzie tzw.obroncy niepodleglosci Republiki Donieckiej -samozwanczej.To juz nie jest zabawa .Giną ludzie spadają samoloty.Strasznie.To co sie stało musi zostać wyjaśnione .Znajac jednak realia  naszego świata wiem,że nie będzie to łatwe.Wszedzie gdzie toczy się wojna metodami partyzanckimi nigdy nie udało się niczego wyjaśnić.Mam nadzieje ,ze inne panstwa których ludzie zginęli w tym samolocie nie pozwolą jednak na zamiecienie tej sprawy pod dywan.Ja jednak nie tracę nadzieji i jestem dobrej myśli ,że jednak to wyjaśnią.Dla mnie osobiście ciekawym jest fakt iż,dotknęło to znowu w krotkim czasie potamtej katastrofie  linie lotnicze Malaysian Arlines.Dziwny wprost zbieg okoliczności.Tamta katastrofa nie została jeszcze definitywnie wyjaśniona.Mam nadzieję jednak ,że trochę te rozpalone głowy na Ukrainie trochę się ostudzą i tzw,seperatysci popierani przez Rosję się uspokoja.Duży kaliber tego wydarzenia- to jest po prostu terroryzm musi byc jak najpredzej wyjaśniony.Czy wreszcie ,wojska ukrainskie  będą w stanie uzyskać przewagę nad tzw.seperatystami.Coś mi sie zdaje ,że ktoś powinien im pomoc chocby na drodze dyplomatycznej.W XXI wieku taka wojenka wyglada śmiesznie ale jest przerazająco  straszna.Zastanowcie się chłopcy co robicie?Przecież ci co gina to czyiś synowie,mężowie ojcowie.Po internecie krązy dowcip cytuje - o meższczyznach i ich pochodzeniu są podobno  skrzyzowaniem trutnia z osłem.O zdolnościach trutnia i osla nie wiele wiem ale,pozostawiam to bez swego komentarza.........bara 66 cdn.

Brak komentarzy: