Translate

czwartek, 3 lipca 2014

Spacer po ogrodku w towarzystwie Pusi - nareszcie lepsza pogoda.........


Dzisiaj pierwszy dzien takiej trochę lepszej pogody.Postanowiłam zobaczyć co się dzieje,w naszym ogrodku.Zrobić kilka fot.Jest mi bardzo trudno robic jakies ładne zdjęcia.Po prostu obie ręce mam zajęte kulami bez których nie moge dać kroku samodzielnie.Mało tego tracę rownowagę .Choroba gwaltownie szarżuje do przodu.Ale się nie poddaję.Wychodzę na łowy ze swoją komorką.Ostatnio znikło mi bez powrotnie kilka fajnych zdjeć.Coś tam kliknęłam nie tak i skutek wiadomo nie ma i już.Pusia bardzo ważnie paraduje koło mnie co uwieczniłam.Potem poszlam obejrzeć moją małą hortensję.Ona rośnie w złym miejscu i dlatego jest marna.Trzeba by ją przesadzić.Lecz nie bardzo jest komu.Kilka zdjec jednak dzisiaj zrobiłam.Pięknie rośnie w donicy na stole portulaka razem z ozdobną pietruszką.Widać,że sie bardzo lubią.Koło nich rosnie lubczyk - ziele miłosci.Jest też troche mięty.Słoneczniki niedługo zakwitną.Ogorki już zaczynają kwitnać.W tym roku bedą ładne winogrona.To bardzo dobry szczep bardzo ma smaczne grona.Lawenda bujnie kwitnie jest bardzo kolorowo.Kilka zdjęć prezentuję,proszę wybaczyć jakość Serdecznie pozdrawiam bara66 cdn.

Brak komentarzy: