Translate

środa, 13 sierpnia 2014

Jestem,a jakby mnie nie było............

Sytuacja w jakiej od prawie roku,znajduje sie Ukraina jest porażająca i niepokojąca .Wiedzą o tym dokładnie wszyscy szefowie polityczni kilkunastu conajmniej państw naszego globu.Wiedzą o tym najważniejsi szefowie wszystkich szefow,i ten najważniejszy szef nad szefami.I co? Ano nic.Wszyscy debatują wymyslaja coraz to głupsze sankcje,straszą,a chłopcy bawią się dalej.Pokolenie wychowane na grach komputerowych,gdzie zabity po kilku sekundach ,podnosi sie i dalej biegnie,nie rozumie prawdziwego znaczenia i tego co przynosi wojna.Cierpienia i nędzy biednych ludzi w krajach ogarniętych wojną.Wczoraj sobie pomyślałam,że cos w tym wszystkim jest nie tak.Przecież to wszystko trzeba będzie odbudować ,doprowadzić do życia ,przywrócić normalne życie.Zniszczyli tyle miast,zabrali Krym.Przecież można to było jakoś rozwiązać pokojowo.Cały czas sie nikt z nikim nie chce dogadać.Wojenki się psiakrew zachciało chłopaczkom.Regularna armia tyle dni walczy i nie daje rady .To co to za armia?.Straszna katastrofa już poszła w zapomnienie.Teraz na tapecie w mediach jest konwoj humanitarny z Rosji.Swoją drogą jaka hipokryzja jest w tej Rosji.Ja obserwuję moje dwie kotki Pusię starszą i młodsza Patusię.Cały czas z soba walcza  już prawie rok jak są razem i nie mogą się do siebie przekonać.Nic nie pomaga ,żadne metody nie zdają egzaminu.Sa o siebie zazdrosne tak na śmierć i życie.Czasem nie ma innej rady jak pozwolić aby taki konflikt rozwiązal się jakimś zrządzeniem losu,może musi się samoistnie wypalic.Nie wiem,nie znam się na polityce.Wiem tylko jedno tak dalej byc nie moze.Giną niwinni ludzie a ich wina jest taka ,że akurat  byli w tym miejscu.Myślalam,że ta katastrofa  trochę uspokoi sytuację,ale nic z tego.Nawet ten szef wszystkich szefow z gory nic nie poradził.Czyżby się juz wypalił?I tym oto pytaniem kończę ten post.Co będzie dalej?.....bara 66 .....cdn.



4 komentarze:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Witaj Halinko!
Jestem zachwycona Twoim kotkami. Przeurocze. Twoje zdjęcia zawsze sprawiają mi dużą przyjemność.
Chociaż nie zaznałam wojny i całe szczęście to mam wrażenie, że chyba nigdy nie będzie spokoju na Ukrainie. Mają swój nowy rząd a Majdan wrze od nowa.
Zastanawiam się czy ci ludzie w Kijowie nie lubią stabilizacji?
Powiem Ci szczerze, nie oglądam telewizji ponieważ dziennikarze w wielu przypadkach przeginają "pałę".
Pozdrawiam serdecznie:)

Jaśmin pisze...

Witaj!
Te kotki są śliczne...Prawdziwi koci modele...Tam prawdopodobnie nigdy nie będzie spokoju...tym ludziom chyba nie zależy na stabilizacji?...Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Mnie przeraża bezsilność świata. wojna, ludzie umierają ale nikt nie ponosi za to odpowiedzialności tylko narzucane są sankcje. Karze się państwo a nie poszczególne jednostki, które za ten cały chaos są odpowiedzialni ...Pozdrawiam ps. kotki super !!

Anonimowy pisze...

Mnie też przeraża bezsilność świata na całą tą sytuację i przeraża mnie jeszcze coś. Zobojętnienie ludzi na te wszystkie wiadomości, które odbieramy, często popijając dobrą kawę lub herbatą, przegryzając dobrym ciastem, przeskakując z kanału na kanał w poszukiwaniu lepszej rozrywki.
Pozdrawiam serdecznie :).