Translate

niedziela, 21 czerwca 2015

Dziwna noc.,końca wiosny............

Dzisiejsza noc ,mimo że krótka,bardzo mi się dłużyła. Poszłam spać dość pózno. Była już godzina 23-ta. Moja kotka Patusia zniecierpliwiona czekaniem na mizianie,wysoko na regale słodko już spała. Zasnęłam nawet bardzo szybko kamiennym snem. Kiedy się obudziłam za oknem było szaro. Spojrzałam na telefon i zegar.  Była godzina 3,30 a ja czułam się zupełnie wyspana. Postanowiłam poczytać jedyne pismo które regularnie czytam. Jest to  pismo Angora. Raczej ostatnio, nie zgadzam się z poglądami politycznymi prezentowanymi w tym piśmie ale przyzwyczajenie bierze górę.W poniedziałek rano regularnie od kilkunastu lat,mój mąż idzie na zakupy do sklepu ,i kupuje mi pismo Tele Tydzień i Angorę. Czasem jeszcze jakieś pismo dodatkowo. Odkąd na co dzień jest internet -nie kupuje już tylu pism jak kiedyś. To kiedyś u mnie było prawdziwe uzależnienie. Kolorowe pisemka a także poważniejsze pisma musiałam mieć. Teraz czytam w internecie i jest dobrze. Co do pisma "Angory" nie mogę zrozumieć,skąd w ludziach tyle nienawiści a celują w tym dziennikarze.Wysłuchałam wczoraj przemówień p.Ewy Kopacz i p.Beaty Szydło. Bardzo szanuję obie panie i wiem,ze obie pragną tego samego- spokoju i dobrego życia.To co w komentarzach po ich przemowieniach  mówili dziennikarze nie miało z tym o czym mówiły,nic wspólnego. Panuje dziwna moda na dyskredytowanie i negowanie wszystkiego. Wszystko i wszyscy są be. .....Polska jest w ruinie. itd. Boję się,że do wyborów trudno będzie to wszystko wytrzymać. Nasze ukochane kotki tez już jakos zaczynają się zachowywać wzgl,siebie przyzwoicie. Kiedy dostaja jakieś przysmaki wzajemnie sobie zostawiaja. Nie zjadają same do końca. Bardzo bym pragnęła,aby politycy z przeciwnych partii ,potrafili rozmawiać z sobą bez nienawiści i wzajemnego obrażania sie na siebie. Moze jeszcze tego doczekam a póki co to sobie życzę dobrej spokojnej nocy.Napisała bara66

Brak komentarzy: