Translate

piątek, 23 września 2016

Przyszla dzisiaj jesień...............

Przyszla dzisiaj jesien.Już od kilku dni zrobiło się chłodno a noce to wręcz były zimne. W domu też zrobiło się chłodno ,że trzeba było włączyć piecyk olejak aby trochę wyrównać temperaturę. Impreza z okazji 80 -tej rocznicy urodzin mego męża udała się znakomicie.Wszyscy dopisali ,aczkolwiek  niektorzy tylko na krótko.Ale najważniejsi goście czyli,nasze dwa prawnuki Filip iJulian byli długo,i bardzo się towarzysko spisali.Ja prababcia byłam cała hapy.Nabawiłam się do woli.Ci mali dwaj goście zupełnie mnie zawojowali.Zobaczylam też mego jednego z wnuków ktorego o zgrozo nie widziałam prawie dwa lata.Bardzo przystojne chlopaki ci moi wnukowie. Niestety nie dali sobie zrobić zdjęć.Bo mowia ,ze babcia może je wykorzystac do niecnych celów.O co to tak naprawdę chodzi nie mam pojęcia? Menu oczywiscie było ślaskie.Czyli rolada i modro kapusta.I jeszcze inne rożne dania oczywiście aby zaspokoic wszystkie gusta.Tort biały śmietanowy dopełnił calości.Szampan z toastem i żadnych innych alkoholi bo wszyscy samochodziarze.Po za tym my bierzemy leki ktore wykluczają alkohol. Kilka zdjęć jednak bardzo wam pragne pokazać bo bardzo mnie one rozczuliły.Koty nasze niestety,nie pojęły wagi wydarzenia -rodzinnego spotkania i ukryte pod kanapa przesiedziały całe poł dnia.Pojawily się dopiero kiedy wszyscy już opuścili nasze mieszkanie..Kilka dni przedtem tłumaczyłam jak należy się zachować kiedy są goscie lecz moja nauka poszła w las i było jak było. Niczego sobie nie przyjęły do siebie.napisała bara 66 Te zdjecia i laurki ro biły moje prawnusie.




2 komentarze:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Dobry wieczór Halinko!
Wczoraj na szybko opublikowałam krótki post. Przez pięć dni byłam pozbawiona internetu i z tego powodu nie przeczytałam na bieżąco twojego postu.
Bardzo się cieszę, że impreza się udała i goście dopisali. Rolada, kluski i modra kapusta zawsze gości na naszych imprezach. Danie jest dosyć pracochłonne ale i przepyszne.
Bardzo dziękuję za relację. Przesyłam serdeczne pozdrowienia i ucałowania.

Malina M* pisze...

utalentowane te Twoje prawnuki :-)