Translate

piątek, 14 października 2016

I badz tu madry i wybierz co najlepsze ?

Moi kochani !Jesteście moją ostatnią deską ratunku.Wiem też ,że moja prośba może być z jakiś powodów nie wykonalna .Jednak zaryzykuję.Mam kłopot z żywieniem tej małej kotki Patusi.Słabo rośnie ima bardzo słaby apetyt.Ogolnie jest zdrowa ,bawi się chętnie .Biega,wszystko ja interesuje.Jest regularnie odrobaczana.Nie chce jeśc mokrego jedzenia.Dostaje Whiskas delice plus mięso wołowe i z drobiu.Chciałabym jej kupować lepszą karmę.Wczoraj przejrzałam oferte sklepów internetowych i sie załamałam.Jest takie multum różnych pokarmów,ze trudno co kolwiek wybrać.Wszystko podobno bardzo dobre.Próbowalismy już kilka razy z karma weterynaryjną.Ale nie chciała wogóle tego jeść.Najlepiej je suche Whiskas i już.Wiem ,że kotka prawie 4-letnia powinna jeść więcej mokrej karmy takiej smacznej którą lubia kotki.Napiszcie mi jaką karmę jej powinnam kupowac aby,jej smakowała i jak ja przestawic na dobrą karmę.Bo chyba ten Whiskas przez jakieś dodatki uzależnia te koty od swojej karmy.Tak myslę moze się mylę.Podam mojego maila i proszę o pomoc.Moj mail : halina40013@autograf,pl.Czekam na info.i z gory serdecznie dziękuje.

3 komentarze:

  1. Halinko,
    przeczytałam Twój post jednak nie mogę Ci pomóc w tej sprawie.
    Jak wiesz, nie mam kotka. Mam nadzieję, że problem został rozwiązany.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pojęcia nie mam jak Ci pomóc Halinko ...
    cieszę się, że mam Twój adres meilowy, skopiowałam :-)

    OdpowiedzUsuń