Translate

środa, 21 grudnia 2016

O co w tym wszystkim chodzi?

Gorący czas przygotowań do najpiękniejszych rodzinnych świąt Bożego Narodzenia, został rozpoczęty już od razu po Swięcie Wszystkich Swiętych. Czyli już w listopadzie.Około 15 listopada pojawiły się pierwsze dekoracje świąteczne w marketach.W grudniu już na dobre wszystko rozbłysło .Zrobiło się prawdziwie swiątecznie.W internecie  pojawiła się ogromna ilosć konkursów.Już dzisiaj wygrałas telewizor,bony zakupowe do sklepow,rożne nagrody itp.rzeczy.Musisz tylko podać swoje dane,gdzie przeslac wygrane przez ciebie nagrody itp.wiadomości codziennie zapychają nasze skrzynki mailowe.Nie wiem,o co chodzi w tym szaleństwie ale podejrzewam iż,jest to jedna wielka ściema.Po prostu ktoś robi nas kolokwialnie mówiąc w bambuko a nasze dane potrzebne są i służą do niecnych celi. Okropnie lubimy się nawzajem robić w konia.Jeden drugiego tylko kombinuje jakby tu oszukać.Ktoś może mi zarzucić ,że niepotrzebnie generalizuje sprawę.Ale tak jest a już internet celuje w tym zjawisku jak nikt inny.Na każdym kroku spotykamy się,z różnymi ofertami które nie zawsze są uczciwe. Celuje w tym mnoga ilosć róznej maści firm pożyczkowych.Za darmo pożyczają pieniądze jak dobrzy wujowie.Także maile w takiej tresci jak : wygrałes na numer taki a taki bon zakupowy o wartości np,2000 zł.Podaj jak chcesz go otrzymać?Czy kurierem czy poczta?.Przecież to można dostać zawału serca.Z radości czy z żalu,-sama już nie wiem.?.Może to tylko ja dostaję takie super oferty bo kiedyś nieopatrznie kliknęłam takiego maila ?.Napiszcie do mnie ? Jaki w tym jest cel? Wiem jedno ,że prosby o wypisanie się z tej bazy mailingowej nic nie daje.Wiec co z tym robić?.Może któś to wie?.Prosze o info.Moje ukochane dwie kotki Pusia i Patusia coraz bardziej nas zadziwiają.Starsza Pusia  jest dalej nastawiona niechętnie do Patusi.Dzisiaj zaobserwowałam dziwne zdarzenie.Od jakiegoś czasu kiedy dawałam jeść kotkom.Mała szybko odchodziła od swojej miseczki jak gdyby zostawiajac Pusi jedzenie.Jadła bardzo mało bo Pusia zjadała z jej miski.Dzisiaj dałam Patusi jedzenie w pokoju w ktorym przebywa.Postawiłam w miseczce na tapczanie zachęcajac ją do jedzenia i mówiąc do niej : jedz to twoje jedzonko.Zaczęla ochoczo jeśc,po chwiliskrzętnie chowając miseczkę pod kocyk i przykrywając łapkami kocyk nad miseczką c.Chciała ukryć tą swoja miseczkę.Kiedy jej znowu wyjęłam na wierzch miseczke znowu starała się ją ukryć pod kocykiem.Nie rozumiem , o co jej chodzi ?Teraz jej miseczka stoi w naszym pokoju tzn.moim i Patusi. I dzisiaj o dziwo bardzo dużo zjadła.Takie to mamy zagadki z tymi naszymi kotkami. Moze w wigilijną noc nam opowiedzą o co chodziło?.Moi kochani wszyscy którzy czytacie moje opowieści dziwnych treści życze Wam dużo zdrowia,miłosci i radości z okazji Swiąt Bożego Narodzenia Serdeczności Halina Bulas z całą rodziną i kotkami i pieskami.


1 komentarz:

Łucja-Maria pisze...

Kochana Halinko Wirtualna Przyjaciółko!
Dwa razy czytałam Twój bardzo piękny post. Zawsze czytam je z wielkim przejęciem. Są takie wspaniałe, życiowe. Co Twoich kociaków nie umiem pomóc. Nie znam się na tym.
Halinko,
proszę przyjmij ode mnie szczere z serca płynące życzenia. Tobie i Twoim Bliskim życzę zdrowych, spokojnych, błogosławionych Świąt.
Całuję i pozdrawiam świątecznie.