Translate

sobota, 24 czerwca 2017

Tak jakoś mi trudno.......

Moi kochani !Trudno mi się bardzo było  zabrać do napisania nowego postu.Jakoś tak zupełnie nic się specjalnego nie działo i nie chciałam was zanudzać tymi moimi przyziemnymi sprawami.Co dziennie  rano witam znajomych na swojej osi czasu na facebooku i tu zawsze kilka słów o sobie i moim życiu zamieszczam.Tak naprawdę to blogi które pisałam juz zrobiły swoje.Pomogły mi przetrwać mój najtrudniejszy czas - moją depresję.I tak na prawdę osoba która poleciła mi pisanie bloga zrobiła bardzo dużo dobrego.Po długiej chorobie pomogła mi wrócic do życia.Teraz nawet kiedy,mam przysłowiowego "doła" sama jestem w stanie się przywolac do porządku.Nasze kotki ostatnio nam trochę chorowały Pusia miała ropnia na podbrzuszu i dostawała zastrzyki i antybiotyki a mała Patusia też jakoś nie miała apetytu.Słabo jadła i była bardzo smutna.Zastanawiający jest fakt ,że obie juz są koło siebie prawie 3 lata ale,jeszcze się nie zaprzyjażnily na dobre i na złe.Pusia jest nie dobra.Jest bardzo zazdrosna.Taki widać z niej egzemplarz.Psy nasze też dzielnie znoszą ten horror pogodowy tej wiosny .Oby lato które już mamy było lepsze.Do tego jeszcze był rzut choroby mego meża.Teraz mamy remisję i jest dobrze.Jak bedzie dalej - nikt tego nie wie. Póki co życzę wam wszystkim ciepła ,słoneczka i dobrego spokojnego lata Napisała bara66.


5 komentarzy:

m_16Waszek pisze...

Ładne kociamberki,ale cytując prezesa,to"nikt nam nie powie,że czarne jest czarne,a białe-białe".
Wszelkiej pomyśności życzę,a przede wszystkim zdrowia wszystkim!

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Halinko!
Wiem coś na temat depresji. Pisanie bloga jest lekiem na całe zło. Wiesz, że niecierpliwie czekam na Twój kolejny post. Byłam już wcześniej, czytałam ale jak zwykle nie zostawiłam żadnego śladu. Dzisiaj znajduję trochę czasu i odpisuje na przeczytane posty u znajomych. Droga Halinko Tobie i Mężowi życzę dużo, dużo zdrowia.
Całuję i serdecznie pozdrawiam:)

halina40013blogspot.com pisze...

Dziękuje bardzo za mily komentarz i życzenia wzajemnie dużo zdrowia życzę.

halina40013blogspot.com pisze...

Moja drogaJak twoje zdrowie mam nadzieje .że juz dobrze.Dziękuje za miłe słowa.Pozdrawiam

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Droga Halinko!
Przepraszam, ze dopiero dzisiaj spieszę z życzeniami imieninowymi. Wczoraj miałam gości i nie odwiedziłam żadnego bloga.
Kochana Halinko,
z całego serca życzę Ci przede wszystkim zdrowia, zdrowia i błogosławieństwa bożego.
Całuję i serdecznie pozdrawiam:)