Translate

środa, 11 kwietnia 2018

Cos dziwnego.?............

Moi kochani Coś dziwnego się dzieje z naszymi obiema kotkami.Pusia i Patusia.Wczoraj wypowiedziały sobie wojnę na śmierć i na życie.Ta mała Patusia bardzo się zrobiła agresywna a Pusia/ to ta starsza/postanowiła nie być nic dłużna.I rozpoczęły taką gonitwę i walkę ,ze klękajcie narody........... Panele są śliskie i pazury im się ślizgały po nich tak ,że nie żle się poturbowały/Wyczytałam ,ze to podobno jest czas kiedy  chodzi o przywodztwo i kto tu rządzi?.Dzisiaj już noc była bardziej spokojna ale,jeszcze było je słychać.Pusia jest pana a Patusia moja pupilką Ale kocham obie tak samo.Pusia kiedy je pan chciał rozdzielić dotkliwie podrapała i go ugryzła . Jemu się wszystko goji bardzo trudno przez ziarninowanie więc rana wygląda brzydko.Mnie goi się wszystko przez rychłozrost i każda rana mi sie szybko goi O jejku piszę masło maślane.............Dzisiaj od rana jest względny spokój ,z tym że Pusia  siedzi na klatce schodowej gdzie na oknie wysoko ma swój punkt obserwacyjny Ma bliżej do ptaszkow.Dalej obie nie mają apetytu jedza bardzo mało Może one tak na wiosnę dbają o linię.Nie mam pojecia Obie są sterylizowane ale wogole nie przytyły .Trzymają linie.Co bedzie dalej- pożyjemy,zobaczymy.Pozdrawiam wszystkich serdecznie wasza Bara66 blog spot.com

Brak komentarzy: