Translate

piątek, 1 czerwca 2018

Co nowego u naszych zwierzaków ?Jak sobie radzimy.

Moi Kochani!Ostatnio bardzo zaniedbałam pisanie na blogu.Głownym powodem jest chyba ,że cel terapeutyczny pisania blogów został osiagniety. Otrząsnęłam się juz chyba z tej swojej traumy powypadkowej, poszpitalnej i już tak bardzo mi przestała dokuczac samotność Swiadomość tego ,że dzieki pisaniu na blogach a takze na fb. zdobylam tak wielu przyjaciól,pomaga mi na co dzień. Jest jakby moim kołem ratunkowym w chwilach kiedy popadam w czarną rozpacz z powodu braku mobilności i możności pojechania czy pojscia gdzieś do ludzi........... Otwieram wtedy kompa i sobie piszę , rozmawiam,oglądam zdjecia ,dyskutuję .Nie dalej jak wczoraj ,stoczyłam, prawdziwą bitwę z młodymi osobami. Poszło o Pałac Kultury w Warszawie i się zaczelo ,......... Nie będę Wam moi mili relacjonować całej dyskusji  ale było w efekcie 0 do 0) Nikt nikogo nie przekonał, pozostaliśmy przy własnych zdaniach....... Przed chwilą mój mąż zawołal mnie abym popatrzyła przez okno .W trawie w cieniu zwinieta w klebuszek nasza piekna ruda kociczka nasza rezydentka posiadłości  przy Bajecznej  smacznie sobie śpi co kazało mi się zastanowić co bedzie jak nas już nie bedzie ?Czy też tak bedzie mogła sobie wolno życ ? Patusia to ta -czarna mała śpi na regale nad komputerem Jest leniwe upalne popoludnie a Pusia  odpoczywa na balkonie.Na dole psy mojej córki też siedza w domu bo jest chlodniej Wczoraj patrzyłam z jakim wielkim trudem wchodziła na taras biedna Sara  owczarek niemiecki bardzo już sedziwa w wieku. Ma problemy z biodrami .Za to Yoris jest jeszcze pełen wigoru i niech tylko ktoś blisko naszej posesji chodzi już wszystkich obszczekuje.Zrobiłam kilka zdjęc i je zamieszcze pod tekstem Sa nieudolne bo bardzo mam duży kłopot z rękoma ale są dla Was  i proszę zobaczyć jak te nasze zwierzaki zyją Pozdrawiam serdecznie Wasza Bara66  cdn.








Tak urzeduje koło mnie Patusia kocha mi przeszkadzać

1 komentarz:

Monika pisze...

Piękny taki dom z czworonogami, którzy są u siebie.