Translate

czwartek, 23 stycznia 2020

Pamietam zawsze..bo pamiętac chce...........

Moi Kochani  Mój post  zilustrowałam piękną piosenką mojego Idola Damiana Holeckiego.Jest adekwatna do charakteru moich postów. Są to takie wspomnienia które bardzo chcę  pamiętać, i się  nimi podzielić z Wami  moimi czytelnikami i moją rodziną. Czas tak szybko płynie,dzień ucieka za dniem ,a nasza pamięć coraz bardziej ulotna.Wczoraj był u nas w domu mój syn. Zrobił nam zakupy artykułów ciężkich,jak ziemniaki ,piasek dla kotków. Był trochę zasmucony .Kiedy go zapytałam czy coś złego się stało ? Opowiedział mi o odejściu jednego z jego psów kilka dni temu. Były dwa rasy Huskie nazwane niezbyt elegancko Mysio i Pysio. Psy żyły sobie pięknie już dużo lat. Dokładnie nie pamiętam ale już grubo ponad 10 lat. Jest też kotek którego zostawił, jego właściciel syn mego syna Piotr. Dostał go na urodziny od swoich przyjaciół Ale ,że pracę ma wymagającą częstej nieobecności w domu ,opiekę nad kotkiem ,scedował na swoich rodziców. Misio kilka dni temu stracił apetyt , posmutniał, był jakiś nie swój. Spali obaj  w przedpokoju, sieni.Kiedy zapadła decyzja pójścia do wet. Rano kiedy syn, wstał Misio już nie żył Odszedł spokojnie  w czasie snu.Miał piękną śmierć. Godną jego życia. Pysio został sam .Byli bliżniakami. Smutny jest bardzo .Dostał nowe mniejsze legowisko które jak on, się tylko ruszy ,od razu okupuje kot , z mina pana i władcy.... Ja tu rządzę..... Mam nadzieję ,że jednak się ułożą oboje do siebie i będzie im  razem dobrze. Spieszmy sie kochać bo tak szybko odchodzą.Ja, w swoim dość długim już życiu ,pożegnałam wielu naszych braci mniejszych.Szkoda ,że oni żyją tak krótko To tyle na dzisiaj napisałam Wsłuchajcie się w piękne  mądre słowa piosenki pana Damiana ........ wybór być albo mieć......Napisała Halina Bara 66 blogspot.com.
Taki widok miałam za oknem kilka dni temu

Brak komentarzy: