Translate

poniedziałek, 17 lutego 2020

Dzisiaj święto kotków tych naszych małych milusinskich.

Moi kochani.  Wiem ,że wszyscy znacie mój dobrostan. Dwie kotki Pusia i Patusia . Kto czyta mego bloga to wie, skąd się wzięły w moim domu. A kto, nie czytał ma okazję zajrzeć na poprzednie posty w archiwum. Ja sama, się przyznam ,że czasami sobie tam zaglądam taka, ze mnie próżna istota. Dzisiaj prawdziwą radość sprawiła mi Biblioteka Sląska .Na jej stronie zobaczyłam i przeczytałam piękny post o kotach. Jest też ,kilka okładek książek traktujących o kotach. Nie miałam ,o nich pojęcia. Bardzo bym chciała ,niektóre z nich przeczytać .Muszę to jakoś zorganizować. Dyrektorem Biblioteki Sląskiej jest cudowny  prof.Zbigniew Kadłubek wielki miłośnik wszystkiego ,co piękne na świecie..Jest u mnie, w moich znajomych ,z czego jestem niezwykle dumna. Kocha wszelakie ptaszki, i kotki a, także lubi zwiedzać świat i ukochał sobie Portugalię Jest moim krajanem i wspaniałym facetem /przepraszam za kolokwializm/Myślę ,że nie będzie, mi miał za złe ,że tyle  faktów  z jego życia prywatnego zdradziłam .Wiele  niepochlebnych słów, czasami czytamy o mediach społecznościowych , w necie .Dla mnie jednak jest to cudowne miejsce, tylko ludzie w nim czasem, nie tacy, jak być powinni. I w tym jest właśnie problem. Ale to przecież od nas zależy. To po co do diabła,
się tam zapisujesz, jak nie chcesz pokazać swojej twarzy ,czy nie chcesz zdradzić co cię w życiu kręci czy kim jesteś?  Ile jest lewych fałszywych kont na tych mediach społecznościowych ? To bardzo zle o nas ludziach  świadczy.Nie  psujcie nam zabawy i przyjemności szanujcie nasze dobre intencje. Razem, będziemy empatycznymi przyjaciółmi,
  mediów społecznościowych. Będziemy jedną wielką rodziną .Serdecznie pozdrawiam  Napisała  Bara 66 blog spot.com

Brak komentarzy: