Translate

środa, 27 maja 2020

Bramki 27 maja 2020 Mam nadzieję.........

Piękne to święto ten Dzień Matki.Było mi bardzo dobrze i miło. Były u mnie z życzeniami najmilsze memu sercu osoby.Postarały się bardzo aby mi ten dzień umilić, abym się poczuła komfortowo.Od rana słuchałam piosenek o mamie i wspominałam moją mamę.I jadłam bardzo dużo słodyczy ,co bardzo szybko się na mnie zemściło.Była trudna noc i lekarstwa poszły w ruch. Tak to jest kiedy człowiekowi brakuje umiaru.  Gorzej było z moimi kotkami .Nie dość że, kiedy byli goście siedzieli w kryjówkach, to jeszcze w nocy nie dała spać ta ich pańcia .Dzisiaj znowu trudny dzień, bo sprzątanie. Warczy odkurzacz który jest ich postrachem.Trudno . Jakoś muszą wytrzymać. Pozdrawiam serdecznie i przesyłam Wam kilka miłych zdjęć Napisała Bara66 blogspot.com.
To kwiaty które wczoraj dostałam.

Brak komentarzy: