Translate

sobota, 9 czerwca 2018

Dzisiaj dzień przyjaciela........

Witajcie Dzisiaj w internecie podano że 9 czerwca to Dzień Przyjaciela. Jako ,że jestem już dosyć w latach, przez całe moje życie przewinęło się, już dużo ludzi.Wielu z nich to znajomi,ktorzy na dłużej zagościli w moim sercu, a wielu tylko przemknęło przez moje życie  jak promyk słońca i zgasło. Jestem jednak szczęśliwą  osoba gdyż, niektóre z moich przyjazni liczą sobie już wiele ,wiele lat i trwają nawet ponad pół wieku Niestety, wielu z moich przyjaciół pożegnało już ziemski padół i gdzie indziej, w lepszym świecie organizują nowy klub .Często mam sny  gdzie ich wszystkich spotykam i tak sobie myślę ,że pewnie już na mnie czekają.Tu pozostała mi zaledwie garstka osób których mogę nazwać przyjaciółmi.Owszem, dzięki internetowi mogę mieć wiele znajomości przyjazni ale,Przyjaciel to jest ktoś szczególny.Przede wszystkim przyjaciel -wie wszystko o tobie bez ściemy .Zna twoje wady i zalety a Ty jego.Kiedy coś opowiada o swojej rodzinie mówi prawdę, niczego nie koloryzuje i nie wybiela.Jest lojalny i nawet gdy mu się coś nie podoba w twoim zachowaniu nie robi awantury od razu, tylko poczeka na stosowną okazję i wtedy, sobie wszystko wyjaśnicie.Stoi za tobą murem kiedy tak trzeba, i co najważniejsze jest ,że możecie się nie kontaktować z różnych powodów przez wiele lat,ale,kiedy się wreszcie spotykacie, rozmawiacie z sobą tak, jakbyście się rozstali chwilę temu.Internetowe przyjaznie tez bywają ogromnie sympatyczne Ja znam jedną z internautek  piszącą fantastycznego podróżniczego bloga już od pierwszego dnia napisania prze zemnie pierwszego posta..Czyli już prawie 10 lat. Jest kilka takich przyjażni u mnie i są bardzo  jak ja to mówie specjalnego znaczenia.Wiem ,że nie jestem im obojętna jako ja,że potrafią mi napisać ,że chyba tu coś przekombinowałam, że interesuje ich jako ja Halina i moja rodzina.Wiedzą ,że nie znoszę TWA i jakie mam poglądy na sytuację społeczną i polityczną w naszym kraju.Wspierają mnie, czyli  inaczej mówiąc lajkują i zostawiają komentarze Znają moje słabostki i śmiesznostki i prawie wiedzą wszystko o moim domu i życiu. Wiec, jak Was nie kochać moje miłe panie i panowie.Mniemam ,że dalej mnie nie opuścicie i dalej mogę do was pisać te swoje bardzo mądre posty Wybaczcie znów się nieco zagalopowałam Wasza Halina A to czego nie znoszę to TWA - to skrót od czego ? Polecam............domyślnie.napisała Halina Bara66 blog spot.com.

2 komentarze:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Kochana Halinko!
Wczoraj wróciliśmy do domu. Dzisiaj wgrałam zdjęcia, na piętce napisałam posta i przyznam się, że nawet go nie czytałam. Pisałaś dwa komentarze, które sprawiły mi jak zawsze ogromną radość... Oczywiście napiszę odpowiedzi gdy się trochę ogarnę. Powrót postawił mnie do pionu. Oprócz pracy, mam mnóstwo prania, sprzątania i ogród zarośnięty po pas.
Całuję i mocno Cię ściskam i pozdrawiam:)

halina40013blogspot.com pisze...

Pierz,prasuj odchwaszczaj ogród sprzataj Jak dobrze ,ze szczęśliwie wróciłas cała i zdrowa.Zawsze bardzo się martwię aby się nic złego nie stało.Wielkie buziaki.