Translate

wtorek, 12 listopada 2019

Za kilka dni swietujemy..............

Moi kochani  15 -tego listopada  przypadają Urodziny  mojego Idola  pana Damiana Holeckiego .Sląskiego barda wszechstronnie utalentowanego muzyka,autora tekstów,prezentera telewizyjnego,prowadzacego programy tv,piosenkarza .Ulubionego piosenkarza piosenek o miłości i wszystkich meandrach i odcieniach miłości.Tak, pięknie śpiewać o miłosci ,mając jednocześnie ogromny urok osobisty, piękny uśmiech potrafi tylko on. Ja, cenie go jeszcze za to ,że nie waha sie ani chwili przed zagraniem koncertu charytatywnie.Chętnie robi sobie po koncercie z swoimi fanami zdjęcia jest miły i uprzejmy, potrafi docenic to ,ze ktos nawet z daleka przyjechał na jego koncert. Nie  waha się też przed podejmowaniem nowych wyzwań. Teraz w grudniu ma się ukazać jego płyta z utworami Bocellego bedą to utwory nagrane  w stylu operowym i operetkowym.Na pewno zagra je pięknie.Mnie kiedyś ogromnie ujęła taka malutka sprawa /Na pewnym koncercie starszy pan pod koniec koncertu poprosił go o zagranie mu  pieśni ukrainskiej" Na zielonej Ukrainie" Ten pan starszy bardzo tęsknił za swoją ojczystą ziemią. Trzeba było słyszeć jak pan Damian Holecki tą pieśń zaśpiewał z całym swoim zespołem. Brawom na stojąco nie było końca. Ja, słucham go głównie w necie . Nie mogę niestety nywać na jego koncertach ale kto wie moze kiedyś? Nigdy, nie mów nigdy. Na razie musi mi wystarczyć zdjęcie z dedykacją i muzyka. Zeby nie było tak laurkowo. Pan Damian kiedy go widzimy prywatnie zaczesuje włosy na prawo .Na estradzie jest uczesany na lewo. Które uczesanie wam się lepiej podoba ? może napiszecie mi w komentarzu? .Moi kochani nie ważne, lewo ,prawo ,  liczę na wasze poczucie humoru.Serdecznie pozdrawiam i dedykuję wam  jedną
z  piosenek o miłości śpiewaną przez pana Damiana. [.Napisała Hala .cdn.

1 komentarz:

rękawice taktyczne pisze...

Fajnie mieć swojego idola, mi jakoś nikt aż tak nie skradł serca :)