Translate

środa, 29 stycznia 2020

Pierwszy snieg w tym roku w Bramkach.

Dzisiaj tj, 29 stycznia 2020 roku zaczał padać śnieg. Trochę się oziębiło i jest nadzieja ,że się trochę utrzyma Dzisiaj popatrzyłam w pamiętnik i w roku 2011 było śniegu dużo. Była piękna zima.........Bardzo się martwimy ,doniesieniami na temat rozprzestrzeniania się tego strasznego wirusa. Pocieszające jest jedno iż,jest on głownie niebezpieczny dla ludzi starszych.Teraz ,kiedy starość jest dla wszystkich bardzo uciążliwa, ktoś czy coś? postanowił w tej kwestii pomóc?. Trzeba przyznać iż, nikt sobie, w sprawie groznej epidemii nie jest w stanie poradzić.  Globalna wioska "cały świat" sprzyja niekontrolowanemu rozprzestrzenianiu się epidemii. Jesteśmy bezsilni. Ludzie wędrują po całym świecie i nikt i nic im tego nie zabroni. Mam, tylko nadzieję ,że ci ,co zawodowo się będą musieli zmierzyć z tym problemem, staną na wysokości zadania, i trochę nas starszych ludzi,jeszcze zostanie na tym świecie. U mnie dzisiaj trwa intensywna śpiączka Nie mam pojęcia, co robili dzisiaj w nocy -mój mąż i nasze kotki Pusia i Patusia.? Niskie ciśnienie powoduje senność .Ja, kiedy jest taki ospały dzień piję mocną kawę i siadam do komputera i tak się ratuję. Pada coraz wiecej tego mokrego sniegu .Chyba sprawdzi się przysłowie ludowe .....Idzie luty obuj ciepłe buty.......Na razie tyle Napisała bara
66 blogspot.com.

Brak komentarzy: