Translate

niedziela, 7 czerwca 2020

Taka niedziela...........

Moi kochani.....Dzisiaj bardzo spokojna niedziela. Po ostatnich dość burzliwych dniach w Sejmie i awanturach-  spokój .Wydaje mi się on tylko pozorny. Komentarze w necie nie wróżą nic dobrego .Jesteśmy bardzo podzielonym społeczeństwem i to tak, na śmierć i życie  Boję się iż, wielkie bum może być nawet większe niż myślimy w tej chwili.To tak wygląda na cisz ę przed burzą .Dziś nas już ostrzegały komunikaty o zbliżających się wielkich burzach i gradobiciach. Nasze zwierzaki mają się dobrze. Nowy nabytek od kilku tygodni - mała Klara już się porządnie zadomowiła w naszym domku. Ma niestety ,chorobę sierocą , i kilka szkód w mieniu już zrobiła  ale mamy nadzieję ,że dzięki wielkiej miłości i Joriska i Adama i mojej córki jej trauma będzie się zmniejszała. Wie już ,i rozumie ,jakie ma imię, i ja też jestem cała dumna i blada, bo to ja ją tak nazwałam.Jorisek cierpliwe poddaje się jej umizgom ale,on już jest starszym panem i nie potrafi tak jak, ona skakać na dwa metry do przodu. U mnie na górze koło mnie śpi ,  moje szczęście, kotka  Pati .Jestem w kłopocie gdyż ,obie ona, i starsza Pusia jakoś straciły apetyt Stale zmieniają się im smaki i w tym jest mój kłopot.Posiałam im już na balkonie trawkę i ją skubią ale, boję sę ,że w tej ziemi mogło być coś  nie zdrowego co mogło im zaszkodzić ,szkodliwego. Nic innego nowego, się u nas nie dzieje .Ja się wyżywam w necie,trochę słucham muzyki,czytam i dyskutuję z znajomymi i przyjacielami na różne tematy i tak upływa dzień za dniem tego upiornego czasu zarazy.Ja już pewnie nie bedę ,czytała ani oglądała rzeczy które, powstaną po tym czasie ale, bedą to pasjonujące rzeczy dla potomnych Oby ci potomni się ostali bo te przepowiednie już nie  sa takie miłe. Dzisiaj dosyc tych moich mądrości aby Was nie zanudzać.Wasza Bara 66 .
blog spot.com

Brak komentarzy: