Translate

czwartek, 19 listopada 2020

Bardzo nam się to nie podoba..?...........



A to jesień

  właśnie.

Moi kochani blogowi przyjaciele. Dzisiaj muszę Wam napisac o swoim spojrzeniu na to co dzieje się z nami wszystkimi zamknietymi w domach z powodu pandemii.Jak wiecie mieszkam w małej wiosce. Nasz dom jest ostatnim w uliczce ślepej Wkoło pola porosnięte dziką roślinnościa, buszem  ,rożne duże stare drzewa ,prawdziwe pomniki przyrody. Wiec przywykłam już do siedzenia w domu Bo około 16 miesięcy się rehabilituję po wypadku i brak widocznej poprawy I pewnie tak zostanie w moim wieku to chyba norma.Mimo to nie narzekam Mam moj ukochany internet i nie jestem przez to samotna. Do tej pory błogosławię swego lekarza ktory przed dziesieciu laty ,kazal mi pisać bloga a , i składać sobie sprawozdania Przywrócił mnie tym samym do grona żywych. Wiem, moi młodzi przyjaciele, jak cierpicie nie ,mogąc swobodnie być tam, gdzie byście chcieli być.Nie, martwcie się ten czas przyjdzie I jak będzie wtedy smakowała wolność można sobie wyobrazić Tym czasem ,pomyślcie ciepło   o wszystkich ciężko chorych unieruchomionych już na stałe, w swoich domach. I wykrzesajcie z siebie te pokłady, empatii ktore w Was drzemią i pomóżcie nam przetrwac ten trudny czas.Zadzwoncie do dawno juz niesłyszanej babci,i dziadka .opowiedzcie im co robicie,jak sobie radzicie ?To dla nich jest wielkie wzruszenie usłyszeć Wasz głos A i mama i tato też lubią wiedzieć co się dzieje u Was.Pamietajcie o nich.Także o i znajomych ktorych tak już dawno, nie widzieliście nie zapominajcie. To bardzo wazne .Zamieściłam klip młodych moich znajomych o obecnej sytuacji To młodzi artyści ale, uważam ,że ten utwór jest wspaniałyObejrzyjcie i posłuchajcie bardzo proszę Pozdrawiam wszystkich serdecznie trzymajcie się zdrowo. Napisała Bara66 blogspot.com


Brak komentarzy: