Translate

piątek, 15 stycznia 2021

O mój bałaganie - kocham cię.,,,,,,,,

 Bramki  15 stycznia 2021roku , Muszę Wam pilnie o tym napisać Kiedy w dniu 1 grudnia 2021 roku wykonano mi test  w Szpitalu Południowym w Grodzisku Mazowieckim wyszedł im wynik dodatni. Powiadomiono błyskawicznie Sanepid i na moja rodzinę nałożono kwarantanne do dnia 10 grudnia Nikogo o tym  z mojej rodziny nie powiadamiając. Potem jeszcze dwa testy kolejne wykazały u mnie wynik ujemny i o tym juz ,nikogo nie powiadomili. Zostałam pilnie zooperowana i odesłana do domu.Dzisiaj tj, po 6 tygodniach pan listonosz zapytał się naszego wnuczka o tą kwarantannę.Wnuczek ,bardzo się zdziwił gdyż, nawet pies z kulawą noga się nami w tym czasie nie interesował.Co warte sa te testy ?  Wszyscy z mej rodziny chodzili ,jezdzili po prostu żyli. Kiedy ja, po powrocie z szpitala zadzwoniłam do swej przychodni  rodzinnej 8 grudnia też, usłyszałam o tej całej kwarantannie. Co więc warte są te komunikaty o wysokości zakażeń itd, Psu na budę jest ta cała statystyka i te różne komunikaty. Ludzie opanujcie się. Jest pandemia ale, nie dajmy się zwariować. Bo już dosyć bałaganu narobiono. Gdybym o tej kwarantannie była powiadomiona w porę to może bym sie z nikim nie spotykała bo w razie czego ta osobą mogłaby mieć o to do mnie pretensje. Smieszne  ale straszne. Póki co wszyscy jesteśmy jak na razie zdrowi  czego i Wam wszystkim życzę Badzcie zdrowi,Napisała Halina cdn.

Brak komentarzy: