Translate

sobota, 26 czerwca 2021

Myszę Wam to napisać............

 Bramki 26 czerwca 2021 roku.Muszę Wam to napisać Moi kochani ,Ci z Was ktorzy  czytają  moje wpisy ,już dłuższy czas, znają moje poglądy na sytuację polityczną w naszej  ojczyżnie. Wiele spraw mnie boli i dotyka Nie podoba mi się.Jednak jest pewna sprawa,ktora mi się bardzo nie podoba. Teraz kiedy,wiele rodzin doznało ogromnych strat czy to materialnych czy zwyczajnie ludzkich -odeszli członkowie ich rodzin ,ciężko zachorowali........Opozycja popiera i pomaga organizować " Manifestację tzw,Paradę rowności??" Pytam się po co?  Czy świecenie gołymi tylkami zmusi kogoś do szacunku  dla środowiska o innej orientacji seksualnej.Na pewno nie. Tak ja myśle .A nie jestem osobą zacofaną w swoch poglądach na obecny porządek rzeczy. Moze to srodowisko dosyć zasobne funansowo ,pomyślało by o jakiejś  inicjatywie wsparcia rodzin ktore najwięcej ucierpiąły w czasie pandemii.Można bylo zrobić Wielki festyn wspomnieniowy dla rodzin lub jakies spotkanie ,wycieczkę do Enerdylangii Byłoby to bardziej godne.Wiem ,że środowisko LGBT jest dosyc zasobne finansowo i może wspomagać kampanię wyborczą ale, czy musi nam się pokazywać,że tak kolokwialnie brzydko napiszę...." od dupy strony"  Moi kochani to tyle w tym temacie.Wnioski  wysnujecie sami Ja ,tak musiałam napisać, bo bardzo mnie to boli.Pozdrawiam Wasza Halina cdn



Brak komentarzy: