Translate

poniedziałek, 27 grudnia 2021

Bramki 27 grudnia 2021 roku Moi kochani dawno nie pisałam na blogu a widzę ,że jest czytany z czego jestem bardzo rada.Moj wiek ,i ostatnie przeżycia w rodzinie bardzo mnie zalamały .Ograniczałam się już tylko do Facebooka  i czytania Waszych postów i reagowania, komentowania ,klikania .Ale też ,ostatnio zauważyłam u siebie dziwne stany. Wpadam w stan  jakby uśpienia ,hibernacji czy jak to nazwac Potrafie w moim wózku siedzieć i patrzec w okno kilkanaście minut, nie myśląc o niczym Lubię też, bardzo wspominać rożne,  sprawy z życia i pamięć wsteczna ktora, już się włączyła na dobre daje mi, szerokie pole do popisu.Kiedy juz dorwę wolnego słuchacza, to chcę go zagadać na śmierc .To podobno jest cecha osób bardzo samotnych. Mam taka miłą dzieczynę ,pania ktora mi trochę pomaga w załatwianiu roznych spraw a, głownie to kiedy, mnie odwiedza cierpliwie wysłuchuje moich opowieści dziwnych treści. Ona potrafi pięknie słuchać a tego, wielu ludzi nie potrafi. Umieć słuchać to wspaniałe ,jak ktoś potrafi.  Bardzo mnie ubawiły życzenia od moich znajomych Pokazywał sie numer telefonu i słuchałam pięknych życzen ,ale tak na prawdę to nie ,bardzo wiedziałam z kim rozmawiam.  Bo po kilkudziesięciu latach głos się nieco już zmienia Bardzo się jednak cieszyłam ,że o mnie jeszcze ,co poniektorzy pamiętają.Jestem prózna zwracam uwagę,  na pamięć o mnie Tak zostałam wychowana .Pamiętałam tez , zawsze ,o urodzinach w  mojej dosyć licznej rodzinie w Polsce O tych za granicami też, się staram pamiętać. .Podobno ,jest to staroświeckość  No,coż pluralizm to fajna sprawa.Jednak te kartki urodzinowe to były fajne Coraz więcej ludzi żegnamy na zawsze ale kiedy weżmiemy taką kartkę do ręki to sobie je przypominamy. W tym roku nie dostałam już kartki od pewnego księdza Oblata osoby z dalszej rodziny i własnie się w święto, dowiedziałam że, odszedł juz od nas, na zawsze. Mam nadzieję ,że przeczytacie ten moj post.Postaram sie wrócic do regularnego pisania o moim życiu codziennym Jest ono zwyczajne ale moze jednak kogoś coś zainteresuje. Taką mam nadzieje Wasza Halina cdn


Taki widok  czasem się zdarzy


1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Droga Halinko!
Trzymam Cię za słowo, że wrócisz do regularnego pisania o moim życiu codziennym. Chociaż zdarza mi się nie komentować któregoś z postów to czytam wszystkie a czasem i wracam do tych z archiwum.
Serdecznie Cię pozdrawiam:)