Translate

środa, 28 marca 2018

Zbliżają się Swieta te wiosenne - radosne..............

Moi kochani: Po długiej nieobecności ,problemach z likwidacja bloga Halina40013moj świat-życie codzienne na platformie Onet .pl postanowiłam jednak kontynuować moje rozmowy z Wami za posrednictwem tego bloga.Tamten blog się zachował jako pliki XML ktorych niestety do tej pory nie potrafię odtworzyć jako pliki zwykłe jpg.Jeden z moich znajomych na blogspot,com mi przerzucił moje tresci i stworzył takie archiwum tamtego bloga i tak na razie pozostanie.Wejsć gości miałam tam 98 tysiecy z dużym hakiem.Miałam nadzieję ,że dojdę do 100 tysięcy ale,się nie udało.W moi domu nie wiele, się przez ten okres mojego milczenia zmieniło.Jesteśmy, wszyscy razem jak do tej pory.Bardzo trudna ,choroba mego meża niestety,pozostawiła trwały ślad na  naszej kondycji rodziny jako całości Już nic nigdy, nie będzie takie jak dawniej.Niektórych spraw, nie da sie całkiem zapomnieć i udać ,ze tego nie było. Pozostają  w naszej pamięci na zawsze.Nasze  kotki dwie Pusia i Patusia razem z nami przeżywały, nasze wzloty i upadki.I nie powiem ,że awantur udało się uniknąć.Było czasem bardzo gorąco a kotki bardzo to przeżywały.Chowały się w róznych kryjówkach.Rezultat jest taki ,że teraz bardzo słabo jedzą i mam bardzo duże problemy.Mała Patusia bardzo schudła jest w zlej kondycji psychicznej, wszystkiego sie bardzo boi.Każde stukniecie głosniejsze powoduje ,że sie chowa.Ostatnio upodobała sobie moj wózek inwalidzki i w nim sobie lubi pospać.Dostają witaminy na wzmocnienie  i cały czas mam nadzieję ,że ich stan się poprawi.Pogoda jak na razie wcale nie wiosenna Swięta, raczej nie zapowiadają sie ciepło A jak będzie pożyjemy zobaczymy.I to by było na razie tyle          Z   okazji zblizających sie Swiąt Wielkiej Nocy życze Wam moi kochani dużo radości, zdrowia ,smacznego jajka,i fajnego polewania.Radujmy się mimo i pomimo.Napisała Bara66 Halina blog spot .com mali bracia.

3 komentarze:

Jaśmin pisze...

Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych.
Spędzonych w miłym rodzinnym gronie, przy suto zastawionym stole.
Pozdrawiam:)*

Ozon pisze...

Że też musiało Ciebie coś takiego spotkać. Szczerze Ci współczuję i aż chce się wrzasnąć :"Skąd ja to znam!".
Pozdrawiam Alinko:)
Ewa-Ozon

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Kochana Halinko!
Duch Świąt Wielkanocnych wypełnia Nadzieja, Miłość i Radość.
Życzę Ci bardzo szczęśliwych Świąt Wielkanocnych!
Lucja

Wybacz mi, że dzisiejszy komentarz jest lakoniczny. Jestem zabiegana w związku ze świętami.
Całuję i serdecznie pozdrawiam:)