Translate

wtorek, 7 sierpnia 2018

Czas tak szybko biegnie..............

Moi kochani. Jest piękne  upalne lato. Wreszcie przydał się nasz dom.Jest wybudowany właśnie na takie upały. Bez klimatyzacji a, jest chłodno i można się schronić przed żarem z nieba. Nasze psy rezydują na dole i tam jest bardzo  dobra temperatura.Teraz kiedy mój mąż jest w szpitalu już dwa tygodnie a córka jest tylko na sobotę i niedzielę, na mnie przypadł zaszczyt opieki nad Yorisem i Sarą.Nie macie pojęcia jak oni mnie pięknie witają kiedy słyszą otwieranie zamka u drzwi. Są zwarte i gotowe do zabawy. Zadne słowa nie są w stanie oddać tej dzikiej radości i błysku w oczach. Bardzo się cieszą. Schodzę do nich dwa razy dziennie. Mają otwarte cały czas drzwi balkonowe i w każdej chwili mogą sobie wyjść na taras i do ogrodu.W nocy też. Kiedy jakiś intruz porusza się koło posesji Yoris robi taki raban ,że klękajcie narody. Moje dwie kotki nic sobie z jego szczekania nie robią. Pusia dumnie kroczy mu przed nosem a Patusia to bardzo bojażliwy kotek woli siedzieć w domu wysoko na regale i obserwować sytuacje. Taki jest ten mój "sielsko -kociejski" żywot.Jestem bardzo samotna i gdyby nie internet i Wy wszyscy moi przyjaciele to nie wiem jak by to było.......Wczoraj moją corkę wielbiciel obdarował przepięknym bukietem .Przyznam ,że w swoim życiu nigdy tak pięknych kwiatów nie dostałam. Zrobiłam zdjęcia i kilka zamieszczam pod postem.To Sara smutna bo bardzo kocha swoją panię a dzisiaj jest pierwszy dzień jak jej nie ma.Napisała Bara66 blogspot.com





2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Halinko, przeczytałam z wielkim zainteresowaniem.
A ja się grzeję pod moim stropodachem. Dobrze, że mieszkanie szczytowe to można okna na przestrzał pootwierać by zrobić przeciąg. A gdy się jeszcze włączy wentylator to idzie wytrzymać. Ale na ochłodzenie czekam z niecierpliwością.

halina40013blogspot.com pisze...

Dziękuję ,że mimo upału napisałaś kilka słow.Ja tak na prawdę to dopiero dzisiaj załapałam ,że jak pozamykam okna i drzwi to w domu od razu robi się chłodno .Taki to dom jak konserwa.Pozdrawiam serdecznie.