Translate

czwartek, 11 października 2018

Troszkę fotek na pamiątke.

MoiMoi kochani ! Dzisiaj zamieszczę na blogu kilka fotek moich ukochanych zwierzaków które żyją z nami w naszym domu.....Jest piękna pogoda Prawdziwa złota polska jesień..Liście opadają na potęgę i jest ogromna susza  bardzo dawno nie było solidnego deszczu..Ja jestem ostatnio w takim stanie psychicznym ,że najlepiej to bym sobie siedziała przy komputerze i stukała te swoje mądrości.Wydaje mi się ono najbardziej teraz odpowiednie. Pisać nie za bardzo mam o czym. Chociaż? kto to wie? Chwilę temu jedna z znajomych  znajomych ale z życia realnego napisała mi ciekawą rzecz dotyczącą pewnego mojego znajomego. Facet którego  uważałam za dobrze ustawionego w życiu  i w rodzinie.  Okazał się być wielkim dupkiem. Co bardzo mnie zbulwersowało. Co dzieje się z ludzmi ? Czyżby świat całkiem zwariował? a ludzie całkiem zgłupieli ? Ale póki co nasze zwierzaki są  przy nas i ufnie patrzą w nasze oczy i to tylko się liczy .Pozdrawiam tych co to czytają Jest mi bardzo miło. Napisała Bara66 blogspot.com



1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Droga Halinko!
Nadchodzi najkrótsza w roku noc, a tuż za nią święta. Dlatego chciałabym przesłać Ci życzenia:

Świeci gwiazda na niebie,
srebrna i staroświecka.
Świeci wigilijnie,
każdy ją zna od dziecka.
Chwyć w garść jej promienie,
trzymaj je z całej siły.
I teraz w tym rzecz cała,
by się życzenia spełniły.

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia samych wspaniałych dni, w otoczeniu najbliższych, zdrowia, pogody ducha.
Wszystkiego co najlepsze :)
Lucja