Translate

wtorek, 3 listopada 2020

Trudny czas nam nastał.............

Moi kochani Długo już nie pisałam na blogu .Po 3- ch miesiącach leczenia ? w szpitalu Psychiatrycznym  wrócił mój mąż do domu 25 września.Cały czas, był /przez miesiąc/ w depresji .To znaczy był a ,jakby go nie było. I nagle jak po zapaleniu swiatła powstał. I się zaczęło.Nocne nie spanie .Dzwonienie gdziekolwiek ?.Kombinowanie co by tu kupić? co zrobić? gdzie pojechać? Ucieczka z domu aby ,coś kupić co wcale nie jest potrzebne.Przestawianie rzeczy z miejsca na miejsce.No i to uciążliwe dla mnie najbardziej nocna działalnosć w kuchni .Wybudzanie mnie ze snu o godz 1 -szej w nocy.Szykowanie sobie jedzenia o 3 w nocy.Nie branie leków i generalnie mając w nosie  wszystko co zalecili lekarze -życie bardzo zadowolonej z siebie osoby. Tylko ,że ja już po kilku dniach , wymiękłam. Nie wiem jak to się teraz ta zabawa skonczy Ale czarno to widzę. Dużo jest w necie na temat tej pieknej choroby, ale nie oszukujmy się to jest choroba o której nawet lekarze psychiatri nie wiele wiedzą. Wszyscy działają na czuja Albo się uda albo nie .Tak wogóle ,,to psychiatra jest gałezią medycyny najmniej rozpoznaną.Mało o niej wiemy.Do osób chorych na tą chorobę nic nie dociera Oni zyją w swoim swiecie Ja i tylko ja .W manii mogę zrobic wszystko .Tym ludziom  giną uczucia wyższe. Tracą miłosć ,wrażliwość a wchodzi agresja i ona zawłaszcza sobie wszystko.Jest ciężko.Nie wiem ,co bedzie dalej. Dzisiaj zdołałam do Was napisać ale, jak bedzie dalej nie mam pojęcia. Najgorsze jest to TVP Info i słuchanie tego wprowadza jeszcze większy poziom agresji. Próbowałam zlikwidowac tą stację ale mi się nie udało I w nocy znowu na cały regulator słuchałam  tych ich bardzo mądrych dziennikarzy przeklinając w duchu ich audycje . To tyle .Moze kogoś zainteresuje problem tej choroby lub też, doświadczenie egzystencji z tą chorobą Napiszcie do mnie. Wasza Halina Bara 66 blog.com .pl Mali bracia.





Brak komentarzy: