Translate

niedziela, 4 października 2020

Mam takie wspomnienia.............

Bramki....... dzisiaj 4 pażdziernika 2020 roku" Swiatowy dzien zwierzat." Naszych wspaniałych braci mniejszych.Kochamy bardzo ten świat zwierzat i wszystko co  fruwa i żyje wokół nas No, może komarów i żmiji za bardzo nie lubimy ,ale reszta moze być .A w zasadzie. to co może być dla naszego życia  grozne,możemy ominąć ,uniknąć odgonić i damy radę. Całe swoje życie miałam wsród tego świata zwierzęcego swoich przyjaciół.I dzieki temu nigdy tak,na prawdę nie bylam sama .Zawsze mi ktoś towarzyszył większy czy mniejszy .Kiedy ludzie zawiedli, ci czworonożni przyjaciele wypełniali tą pustkę bardzo skutecznie. ..... Moi kochani W internecie dużo już lat temu poznałam wspaniałego młodego czlowieka Włocha.Musze Wam kilka słów o nim napisać.Jest to pilot helikopterów w bardzo znanej cenionej firmie włoskiej.Oblatywacz. Jego prywatne hobby to hodowla kanarków cudownie śpiewających tych naszych braci całkiem malutkich Osiąga z nimi wiele sukcesów Na prestiżowych wystawach jego ptaszki zdobywają medale i są jego chlubą.Kiedy mu w necie klikam słowa ,uznania on mi tak ,pięknie dziękuję   po polsku Rozczulające jest to jego ....dziencuje pani Halina...Kiedy był z wizytą w sprawach tych dużych ptaków latajacych w Swidniku mieli z ekipą wycieczkę na Majdanek Zwiedzali niemiecki obóz zagłady.Napisał mi wtedy ,że nigdy nie myślał ,że tak wstrząśnie nim to co tam zobaczył.Nie wyobrażał sobie jak dalece mogła się posunąć dyktatura jednego małego człowieczka. Jest to wielkie ostrzeżenie dla wszystkich.Zamieszczam tu kilka , zdjęć tych jego pięknych ptaszków.Obejrzyjcie  sobie .Ja kiedy w necie widzę jakieś ładne egzemplarze ptaszków też mu posyłam a on mi pięknie 'dziencuje" Kochany. Jak widzicie ten dzisiejszy dzień mnie bardzo pozytywnie nastawił Jestem pogodna i staram się nawszystko mimo i pomimo patrzeć pozytywnie..Napisała bara66 blog spot.com.









Pozdrawiam serdecznie .

Brak komentarzy: